ONDRÁŠKOVÁ, Karla. Pozitivní motivace rozvoje vyjadřovacích schopností žáků základní školy. In Inovácie vo vyučovaní jazyka a literatúry. 1. vyd. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove. s. 437–442. ISBN 978-80-8068-800-4. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pozitivní motivace rozvoje vyjadřovacích schopností žáků základní školy
Název česky Pozitivní motivace rozvoje vyjadřovacích schopností žáků základní školy
Název anglicky Positive motivation of development of communication skills of pupils oh the elementary schools
Autoři ONDRÁŠKOVÁ, Karla (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Prešov, Inovácie vo vyučovaní jazyka a literatúry, od s. 437–442, 6 s. 2008.
Nakladatel Prešovská univerzita v Prešove
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00034694
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-8068-800-4
Klíčová slova anglicky elementary school - Czech language - positive motivation - vocabulary - communication skills - development
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Ivana Kolářová, CSc., učo 44114. Změněno: 20. 4. 2009 13:51.
Anotace
Autorka se ve svém příspěvku zabývá pozitivní motivací žáků základních škol ve vyučovacím předmětu český jazyk na příkladu rozvoje slovní zásoby. Vypracovala projekt, který byl realizován v deseti vyučovacích hodinách. Konkrétní příklady jsou z projektu Moje obec a já. V první a poslední hodině žáci psali slohové cvičení o své obci. Ve druhé až deváté hodině se žáci věnovali činnostem rozvíjejícím jejich pozorování, slovní zásobu a komunikační dovednosti (kronika, historie obce, návštěva městského úřadu, beseda s významnými občany apod.). Počáteční a finální práce byly srovnávány a statisticky hodnoceny
Anotace anglicky
The author in her contribution deals with the positive motivation of pupils in primary schools in the Czech language lessons as an example of the development of vocabulary. She has developed a project that has been realised in ten lessons already. Specific examples has been taken from the project called My community and me. In the first and last lesson the pupils wrote an essay about their village. From the second to ninth lesson the pupils were developing their observation skills, vocabulary, and communication skills ( chronicle, history of the village, visit of the town offices,discussion with prominent Citizen , etc.). Initial and final work were compared and statistically evaluated
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:06