ŠTĚPAŘOVÁ, Ema a Zuzana BUCHTOVÁ. Vlivy prostředí na rozvoj nadání romského žáka. In Sborník referátů z mezinárodního semináře Učitel a nadaný žák. 1. vyd. Brno: MSD, 2008, s. 10-32, 233 s. ISBN 978-80-7392-054-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vlivy prostředí na rozvoj nadání romského žáka
Název anglicky Environment Influences on the Development of Roma Pupil
Autoři ŠTĚPAŘOVÁ, Ema (203 Česká republika, garant) a Zuzana BUCHTOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, Sborník referátů z mezinárodního semináře Učitel a nadaný žák, od s. 10-32, 233 s. 2008.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027516
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-054-8
Klíčová slova anglicky Talent; Romani pupil; quality research; focus group; Romany family; socially handicapped groups; eduacation
Štítky eduacation, focus group, quality research, Romani pupil, Romany family, socially handicapped groups, talent
Změnil Změnila: Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D., učo 14754. Změněno: 19. 1. 2009 18:55.
Anotace
V rámci výzkumného záměru na PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a za finanční pomoci výzkumného projektu financovaného PdF MU byla prostřednictvím kvalitativního šetření provedena studie, jež zkoumá nadané dítě ze sociokulturně znevýhodněného prostředí, konkrétně pak vlivy rodinného a školního prostředí na rozvoj jeho schopností a nadání.
Anotace anglicky
Within the research purpose at Education Faculty of Brno University called Special Needs of Pupils in the context of Basic Educational Programme for Basic Schools and the financial support for the research project from the faculty of Education has been done by the form of qualitative survey. The study focuses on tallented child from socio-culturally handicapped environment, more specifically it examines the influence of family background and school on the development of abilities and talent of such a child.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 11:58