VOJTOVÁ, Věra. Postoje žáků základních škol k prostředí školy; ověření škály k měření postojů žáků vůči škole; výzkumné teze. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 285 - 298, 23 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-210-4736-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postoje žáků základních škol k prostředí školy; ověření škály k měření postojů žáků vůči škole; výzkumné teze.
Název česky Postoje žáků základních škol k prostředí školy; ověření škály k měření postojů žáků vůči škole; výzkumné teze.
Název anglicky Mainstream Students´ Attitudes to School Environment.
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. od s. 285 - 298, 23 s. Edice pedagogické literatury, 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027560
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4736-5
Klíčová slova česky Postoje žáků; kvalita života školy; školní prostředí; úspěch a příležitost; negativní prožívání; podpora identity
Klíčová slova anglicky Pupils attitudes; quality of school life; school enviroment; achievement; opportunity; support of identity;
Štítky kvalita života školy, negativní prožívání, podpora identity, Postoje žáků, úspěch a příležitost, školní prostředí
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 25. 3. 2010 07:04.
Anotace
Postoje žáků ke školními prostředí jsou centrálním elementem pro vyhodnocování kvality školního prostředí a jeho inkluzivní dimenze. Kapitola prezentuje empirické šetření - deskriptivní analýzu postojů žáků základních škol ke vzdělávání.
Anotace anglicky
Pupils attitudes are the main aspect for quality of school life and its inclusive dimension. The chapter introduces research outcomes concerning students attitudes to their learning and education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 11:45