C 2008

(Speciální) vzdělávací potřeby žáků v riziku a s poruchami chování a kvalita vzdělávání

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

(Speciální) vzdělávací potřeby žáků v riziku a s poruchami chování a kvalita vzdělávání

Název česky

(Speciální) vzdělávací potřeby žáků v riziku a s poruchami chování a kvalita vzdělávání

Název anglicky

(Special) Educational Needs of students in risk and with behavioural disorders and quality of education

Autoři

VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M.et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. od s. 273-284, 11 s. Edice pedagogické literatury, 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027562

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4736-5

Klíčová slova česky

Vzdělávání; vyloučení ze vzdělávání; riziko poruchy chování; porucha chování; postoje ke škole; kvalita školy; biopsychosociální model poruchy chování; speciální vzdělávací potřeby; škola pro všechny

Klíčová slova anglicky

Education; exclusion from education; risk of behavioural disorder; behavioural disorder; school attitudes; quality of school life; biopsychosocial model of behavioural disorder; special educational needs; school for all.

Štítky

behavioural disorder, Education, exclusion from education, quality of school life, risk of behavioural disorder, school attitudes, school for all., special educational needs

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2010 18:43, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Negativní postoje žáků v riziku poruch chování a s poruchami chování ke vzdělávání posilují nežádoucí projevy chování. Změna postojů, motivace a radost k učení a z učení jsou cestou k pozitivním změnám v chování.Prezentace teoretického výzkumu.

Anglicky

Students at risk of behavioural disorder and with behavioural disorder attitudes to education seems to be poor. Changes in these attitudes, motivation and pleasure in learning processes could be the starting point for positive changes in students behavioural too. Research outcomes.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 1. 11. 2024 05:09