STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ. Třídní učitel z pohledu svých žáků. In Premeny školy a učitelskej profesie. první. Bratislava: Občianske združenie V4, 2008, s. 43-49. ISBN 978-80-969504-1-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Třídní učitel z pohledu svých žáků
Název anglicky Form teacher from his pupils point of view
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika).
Vydání první. Bratislava, Premeny školy a učitelskej profesie. od s. 43-49, 7 s. 2008.
Nakladatel Občianske združenie V4
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027614
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-969504-1-6
Klíčová slova anglicky a class; form teacher; educational activities; pupils' opinions; primary school; secondary school
Štítky a class, educational activities, form teacher, primary school, pupils' opinions, secondary school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 31. 3. 2010 11:25.
Anotace
Studie obsahuje výsledky dotazníkového šetření, ve kterém byly zjišťovány názory žáků na výchovné činnosti třídních učitelů. V této souvislosti jsme se zaměřili především na otázky, jak žáci vnímají význam funkce třídního učitele a které z jeho činností a vlastností nejvíce oceňují. Výzkumná data byla získána od 248 respondentů, žáků ZŠ a SŠ. Výsledky výzkumné sondy mohou být využity v pregraduálních i postgraduálních formách studia učitelství pro základní a střední školy.
Anotace anglicky
The study presents the results of a questionnaire based research in which there was an affort to obtain pupils' opinions concerning form teachers activities that enhance and solidify a number of health leading social relationships in a class. To fulfill this goal we focused on pupils' reception correlating with form teacher pupils and form teacher-parents modes of communication, and furthermore with the options of solving of pupils' problems thorough the whole of period of study and also with other problems of school and out of the school pupils activities. The data were acquired from 248 respondents the primary school pupils and of secondary level of education. The results of research will be also used in everyday run of pre graduate programs aimed at the prospective primary/secondary education teachers.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 00:36