D
2008
Problematika biologie ve virtuální učebnici pro terénní výuku v Jedovnicích.
RYCHNOVSKÝ, Boris
Základní údaje
Originální název
Problematika biologie ve virtuální učebnici pro terénní výuku v Jedovnicích.
Název anglicky
Biology problems in virtual text-book for Integrated field practice in Jedovnice
Autoři
RYCHNOVSKÝ, Boris (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Olomouc, Možnosti motivace mládeže ke studiu přírodních věd. od s. 60-66, 7 s. 2008
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027624
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
motivation; tale for children
V originále
I když biologické disciplíny nejsou na základních školách tak neoblíbeny jako jiné přírodovědné předměty, jsou základní znalosti naší populace relativně nízké. Stejně jako ostatní přírodovědné předměty potřebuje výuka biologických disciplín včetně přírodovědy a přírodopisu nové motivační podněty spolu s netradičními způsoby výuky. Jednou z nich je možnost učení a studia žáků ZŠ i studentů pedagogických fakult prostřednictvím dostupných a atraktivních virtuálních učebnic. Předkládáme možnosti využití variabilního multioborového zpracování krajiny a jejích složek jak pro individuální, tak i skupinový vzdělávací proces. K tomu motivačně využíváme i zoologické poznatky podvědomě získané v ranném dětství prostřednictvím pohádkových vyprávění, konkrétně dobrodružství Ferdy Mravence.
Anglicky
Basic biological knowledge all population are relativelly low. In the paper we look for motivation ways by means of tale "Ferda Mravenec".
Návaznosti
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
|
Zobrazeno: 6. 11. 2024 18:01