D 2008

Problematika biologie ve virtuální učebnici pro terénní výuku v Jedovnicích.

RYCHNOVSKÝ, Boris

Basic information

Original name

Problematika biologie ve virtuální učebnici pro terénní výuku v Jedovnicích.

Name (in English)

Biology problems in virtual text-book for Integrated field practice in Jedovnice

Authors

RYCHNOVSKÝ, Boris (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Olomouc, Možnosti motivace mládeže ke studiu přírodních věd. p. 60-66, 7 pp. 2008

Publisher

UP Olomouc

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/00216224:14410/08:00027624

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-244-2206-0

Keywords in English

motivation; tale for children
Změněno: 6/1/2015 15:08, doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc.

Abstract

V originále

I když biologické disciplíny nejsou na základních školách tak neoblíbeny jako jiné přírodovědné předměty, jsou základní znalosti naší populace relativně nízké. Stejně jako ostatní přírodovědné předměty potřebuje výuka biologických disciplín včetně přírodovědy a přírodopisu nové motivační podněty spolu s netradičními způsoby výuky. Jednou z nich je možnost učení a studia žáků ZŠ i studentů pedagogických fakult prostřednictvím dostupných a atraktivních virtuálních učebnic. Předkládáme možnosti využití variabilního multioborového zpracování krajiny a jejích složek jak pro individuální, tak i skupinový vzdělávací proces. K tomu motivačně využíváme i zoologické poznatky podvědomě získané v ranném dětství prostřednictvím pohádkových vyprávění, konkrétně dobrodružství Ferdy Mravence.

In English

Basic biological knowledge all population are relativelly low. In the paper we look for motivation ways by means of tale "Ferda Mravenec".

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education