ŠKAPA, Radoslav. Význam zpětných toků pro řízení podniku (The importace of reverse flow for company management). In Nové trendy - nové nápady 2008. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, 2008, p. 287-294. ISBN 978-80-903914-7-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Význam zpětných toků pro řízení podniku
Name (in English) The importace of reverse flow for company management
Authors ŠKAPA, Radoslav.
Edition Znojmo, Nové trendy - nové nápady 2008, p. 287-294, 8 pp. 2008.
Publisher Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-903914-7-5
Keywords in English satisfaction measurement
Tags satisfaction measurement
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Changed: 28/1/2009 15:45.
Abstract
Příspěvek prezentuje výsledky prvního roku výzkumných prací autora jako součást širšího tématu výzkumného úkolu řešeného týme spoluředitelů a je zaměřen na zmapování dosavadních poznatků řízení zpětných toků na B2B trzích. V České republice není problematika řízení zpětných toků poznávána v takové hloubce, jakou by si zasloužila. Zda ovšem tuto mezeru pociťují i podniky, tj. zda by požadovaly získat určité poznatky týkající se různých aspektů řízení zpětných toků, také není známo. Chybí i statistiky, resp. průzkumy situace řízení zpětných toků v praxi podniků v České republice.
Abstract (in Czech)
Příspěvek prezentuje výsledky prvního roku výzkumných prací autora jako součást širšího tématu výzkumného úkolu řešeného týme spoluředitelů a je zaměřen na zmapování dosavadních poznatků řízení zpětných toků na B2B trzích. V České republice není problematika řízení zpětných toků poznávána v takové hloubce, jakou by si zasloužila. Zda ovšem tuto mezeru pociťují i podniky, tj. zda by požadovaly získat určité poznatky týkající se různých aspektů řízení zpětných toků, také není známo. Chybí i statistiky, resp. průzkumy situace řízení zpětných toků v praxi podniků v České republice.
Abstract (in English)
The article presents the result of research work done by the author during the first year of a broader research project, which focuses on literature review of so called “reverse flow management” in B2B market segment. In the Czech Republic, the filed of reverse flows management is not often subject of research and we don’t know either if this topic is of greater interest of Czech companies and if they would appreciate more ideas or suggestions about this operations. Surveys and other description about reverse-flow management practices of Czech companies are missing as well.
Links
GA402/07/1486, research and development projectName: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Czech Science Foundation, Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integra Part of Quality management in Public Sector Organizations
PrintDisplayed: 6/9/2024 00:15