D 2009

Cartography for Early Warning and Crisis Management for Students Needs

BANDROVA, Temenoujka L., Milan KONEČNÝ a Monika RUSNÁKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Cartography for Early Warning and Crisis Management for Students Needs

Název česky

Kartografie pro včasné varování a krizové řízení a pro výuku studentů

Autoři

BANDROVA, Temenoujka L. (100 Bulharsko, garant), Milan KONEČNÝ (203 Česká republika) a Monika RUSNÁKOVÁ (703 Slovensko, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Cartography and Geoinformatics for Early Warning and Emergency Management: Towards Better Solutions, od s. 59-67, 696 s. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Zemský magnetismus, geodesie, geografie

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14310/09:00034860

Organizační jednotka

Přírodovědecká fakulta

ISBN

978-80-210-4796-9

Klíčová slova anglicky

mapping; cartography; early warning; crisis management ; behavior in crises management

Štítky

behavior in crises management, cartography, crisis management, early warning, mapping

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 3. 2013 17:08, prof. RNDr. Milan Konečný, CSc.

Anotace

ORIG CZ

V originále

The report considers an experimental work in the field of cartography and early warning and crises management (EW and CM) for children / students needs. A questionnaire is made in 3 students groups: 12-13 years old students in secondary schools, 17-18 years old students in high schools and university students from four different European countries. On this base, conclusions about their knowledge and preparation for right behavior in crises management are done. Mapping and cartography is directed to help children and become more understandable using children ideas and works.

Česky

Referát pojednává o experimentální práci týkající se využití kartografie při včasném varování a krizovém řízení pro potřeby žáků a studentů. Anketární šetření bylo provedeno ve 3 skupinách žáků a studentů: žáci základní školy ve věku 12-13let, studenti středních škol ve věku 17-18 let a studenti univerzit ze 4 různých zemí Evropy. Z jeho zpracování byly vypracovány závěry na základě znalostí žáků a studentů a přípravy na správné jednání v krizové situaci. Mapování a kartografie jsou velmi přínosné a pomáhají žákům a studentům mnohem pochopitelnější formou využít potřebné vědomosti a pracovat s nimi. role kartografie při včasném varování a v krizových situacích.

Návaznosti

MSM0021622418, záměr
Název: DYNAMICKÁ GEOVIZUALIZACE V KRIZOVÉM MANAGEMENTU
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Dynamická geovizualizace v krizovém managementu
Zobrazeno: 15. 11. 2024 10:03