HAVLÍČEK, Jiří. Animace jako konflikt slova a obrazu in Veřejnost a kouzlo vizuality. In HORÁČEK, Radek a Jan ZÁLEŠÁK. Veřejnost a kouzlo vizuality.Rozvoj teoretických základů výtvarné výchovy a otázky kulturního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 29-38. Česká sekce Insea Pd 28/08. ISBN 978-80-210-4722-8. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Animace jako konflikt slova a obrazu in Veřejnost a kouzlo vizuality.
Název česky Animace jako konflikt slova a obrazu in Veřejnost a kouzlo vizuality.
Název anglicky Discordance between the Word and Image
Autoři HAVLÍČEK, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Veřejnost a kouzlo vizuality.Rozvoj teoretických základů výtvarné výchovy a otázky kulturního vzdělávání, od s. 29-38, 10 s. Česká sekce Insea Pd 28/08, 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW the whole publication on the website of Departement of Art Education celá publikace na webových stránkách katedry výtvarné výchovy URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00034865
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4722-8
Klíčová slova anglicky education through art; pedagogy communication; visual literacy enculturation
Štítky education through art, pedagogy communication, visual literacy enculturation
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Havlíček, učo 1751. Změněno: 2. 7. 2009 11:23.
Anotace
Anotace česky: Sborník s mezinárodní účastí Veřejnost a kouzlo vizuality shrnuje téměř čtyři desítky příspěvků k sympoziu, které v listopadu 2008 organizuje česká sekce INSEA (člen Mezinárodní asociace pro výchovu uměním) a Katedra výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Ústředním tématem sympozia, respektive sborníku je komunikace. V tomto široce pojatém tématu byly vyčleněny tři okruhy, které zakládají i členění sborníku. První oddíl sborníku je věnován problematice obrazového jazyka; druhý oddíl se zaměřuje na institucionální rámec různých forem výchovy uměním (vč. problematiky vysokoškolské přípravy budoucích učitelů) a možnosti systematizované reflexe vzdělávací praxe. Třetí oddíl sborníku zahrnuje příspěvky dotýkající se problematiky enkulturace a socializace umění. Část příspěvků v tomto oddíle je věnována možnostem výtvarné výchovy ve vztahu ke skupinám edukantů se specifickými potřebami
Anotace anglicky
Discordance between the Word and Image Annotation Czech: Proceedings of the international participation by the public and the magic of visuality together nearly four decades of contributions to the symposium, which in November 2008 organized by the Czech section INSEA (member of the International Association for arts education) and the Department of Art Education Faculty of Education, Masaryk University. The central theme of the symposium, or conference proceedings is communication. In this broad theme has been set aside three themes, which constitute the division of the proceedings. The first section is devoted to the issue of proceedings visual language, the second section focuses on the institutional framework for various forms of arts education (including the issue of academic preparation of future teachers) and the possibility of systematized reflection of educational experience. The third section includes contributions proceedings affecting issues Enculturation and socialization of art. Part of the contributions in this section is devoted to the possibilities of art education in relation to groups with specific needs studemts
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 08:39