GRENAROVÁ, Renée. Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. In XXVI. Mezinárodní koloquium o řízení vzdělávacího procesu. XXVI.International Colloquium on the Management of Educational Process. 1. vyd. Brno: Univerzita Obrany, 2008, 10 s. ISBN 978-80-7231-511-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Název česky Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Název anglicky Russian Language and Communication Mapping the Teaching of Russian as Foreign Language to Pupils with specific Learning Disorders in the Czech Republic
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, XXVI. Mezinárodní koloquium o řízení vzdělávacího procesu. XXVI.International Colloquium on the Management of Educational Process, 10 s. 2008.
Nakladatel Univerzita Obrany
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027656
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7231-511-6
Klíčová slova anglicky Education. pupil with special needs. Framework educational Programme for Basic Education. Research.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 28. 3. 2013 22:31.
Anotace
Prezentace prvních výsledků deskriptivního výzkumu dílčího projektu ve vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace, jenž je řešen pod vedením prof. PhDr. Marie Vítkové, CSc. odborným týmem pracovníků v rámci výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Hlavním cílem uvedeného výzkumného záměru pro rok 2007 bylo zmapovat současný stav ve výuce cizích jazyků, tj. angličtiny, němčiny, francouzštiny a ruštiny, u žáků se specifickými poruchami učení v rámci Jihomoravského kraje na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií.
Anotace anglicky
We come up to the presentation of early results from a descriptive research of the partial project in the field of education Language and language communication, resolved in 2007 2013 by the team of experts under the leadership of Prof.PhDr. Marie Vítková, CSc. within the research programme of the Faculty of Paedagogics, Masaryk University Brno:Special needs of pupils in the context of Framework educational programme for primary education. The main objective of the aforementioned research programme for year 2007 was to map the current situation in the teaching of foreign languages, i.e. English, German, French and Russion to pupils with specific learning disorders in the region of South Moravia at senior primary grades and in the lower grades of multiannual grammar schools. In the below text the issue will be discussed from the Russian language teachers viewpoint of the implemented Russian language teaching process.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 20:09