GRENAROVÁ, Renée. Partial Results from the Project Language and Communication Mapping the Teaching of Russian as Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disorders in the Czech Republic. In Jazyk na perekrostke kultur. 1st ed. Samara: Samarskaja gumanitarnaja akademija, 2008, p. 225-230. ISBN 978-5-98996-059-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Partial Results from the Project Language and Communication Mapping the Teaching of Russian as Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disorders in the Czech Republic
Name in Czech Dílčí výsledky projektu Jazyk a komunikace mapujicího vyučování ruštině jako cizímu jazyku u žáků se specifickými poruchami učení v České republice
Authors GRENAROVÁ, Renée (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Samara, Jazyk na perekrostke kultur, p. 225-230, 6 pp. 2008.
Publisher Samarskaja gumanitarnaja akademija
Other information
Original language English
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 60200 6.2 Languages and Literature
Country of publisher Russian Federation
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/08:00027658
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-5-98996-059-0
Keywords in English Language and CommunicationTeaching of Russian as Foreign Language. Pupils with Specific Learning Disorders. Czech Republic
Tags International impact
Changed by Changed by: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Changed: 28/3/2013 22:30.
Abstract
Partial Results from the Project Language and Communication Mapping the Teaching of Russian as Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disorders in the Czech Republic. Methods of research, questionnaire survey, basic data on the sample of respondents explored Basic information on Russian language teachers and schools. Conclusion.
Abstract (in Czech)
Dílčí výsledky projektu Jazyk a komunikace mapujicího vyučování ruštině jako cizímu jazyku u žáků se specifickými poruchami učení v České republice. Metody zkoumání, dotázníkové šetření, základní data o respondentech. Základní informace o vyučování ruštině na školách. Doporučení a závěry.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 27/4/2024 01:53