TOMÁŠKOVÁ, Eva. Způsoby propagace u SME (Ways of promotion at SME). In Sborník RaVŠ. Brno: Rašínova vysoká škola. 11 pp. ISBN 978-80-87001-14-1. 2008.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Způsoby propagace u SME
Name in Czech Způsoby propagace u SME
Name (in English) Ways of promotion at SME
Authors TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Brno, Sborník RaVŠ, 11 pp. 2008.
Publisher Rašínova vysoká škola
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14220/08:00034905
Organization unit Faculty of Law
ISBN 978-80-87001-14-1
Keywords in English marketing; SME; promotion; questionnaire
Tags marketing, Promotion, questionnaire, SME
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Changed: 2/4/2010 07:52.
Abstract
Příspěvek se zabývá analýzou propagace u SME, jež mají sídlo v ČR. Cílem článku je zjistit,které možné formy marketingové propagace jsou v malých a středních podnicích nejčastěji využívány. Za tímto účelem byl proveden primární výzkum. Výsledná data jsou rozdělena dle velikosti dotazovaných společností. Jedná se o prvotní výsledky probíhajícího průzkumu v této oblasti.
Abstract (in English)
This article deals with analysis of promotion at SME which they have seat in the Czech Republic. Goals of this article is to know which form of promotion are the most often in the Czech Republic. The primary research was realized. Results are divided along size of companies. There is the pilot results in this area.
PrintDisplayed: 29/3/2024 13:46