D 2008

Způsoby propagace u SME

TOMÁŠKOVÁ, Eva

Basic information

Original name

Způsoby propagace u SME

Name in Czech

Způsoby propagace u SME

Name (in English)

Ways of promotion at SME

Authors

TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Brno, Sborník RaVŠ, 11 pp. 2008

Publisher

Rašínova vysoká škola

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14220/08:00034905

Organization unit

Faculty of Law

ISBN

978-80-87001-14-1

Keywords in English

marketing; SME; promotion; questionnaire

Tags

Reviewed
Změněno: 2/4/2010 07:52, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek se zabývá analýzou propagace u SME, jež mají sídlo v ČR. Cílem článku je zjistit,které možné formy marketingové propagace jsou v malých a středních podnicích nejčastěji využívány. Za tímto účelem byl proveden primární výzkum. Výsledná data jsou rozdělena dle velikosti dotazovaných společností. Jedná se o prvotní výsledky probíhajícího průzkumu v této oblasti.

In English

This article deals with analysis of promotion at SME which they have seat in the Czech Republic. Goals of this article is to know which form of promotion are the most often in the Czech Republic. The primary research was realized. Results are divided along size of companies. There is the pilot results in this area.