Detailed Information on Publication Record
2008
Způsoby propagace u SME
TOMÁŠKOVÁ, EvaBasic information
Original name
Způsoby propagace u SME
Name in Czech
Způsoby propagace u SME
Name (in English)
Ways of promotion at SME
Authors
TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Brno, Sborník RaVŠ, 11 pp. 2008
Publisher
Rašínova vysoká škola
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14220/08:00034905
Organization unit
Faculty of Law
ISBN
978-80-87001-14-1
Keywords in English
marketing; SME; promotion; questionnaire
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 2/4/2010 07:52, doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá analýzou propagace u SME, jež mají sídlo v ČR. Cílem článku je zjistit,které možné formy marketingové propagace jsou v malých a středních podnicích nejčastěji využívány. Za tímto účelem byl proveden primární výzkum. Výsledná data jsou rozdělena dle velikosti dotazovaných společností. Jedná se o prvotní výsledky probíhajícího průzkumu v této oblasti.
In English
This article deals with analysis of promotion at SME which they have seat in the Czech Republic. Goals of this article is to know which form of promotion are the most often in the Czech Republic. The primary research was realized. Results are divided along size of companies. There is the pilot results in this area.