C
2008
Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders
VAĎUROVÁ, Helena a Karel PANČOCHA
Základní údaje
Originální název
Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders
Název česky
Poruchy učení a poruchy chování
Název anglicky
Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders
Vydání
1st ed. Brno, Pregraduate Teacher Training 3, od s. 92-128, 36 s. Pedagogical Theory, Essay Selection 3, 2008
Nakladatel
Faculty of Education, Masaryk University
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027678
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
poruchy učení, poruchy chování a emocí, vzdělávání, speciální pedagog, speciálně pedagogické metody a postupy, terapie, vzdělávání
Klíčová slova anglicky
learning difficulties; emotional / behavioral disorders; education; special education; special needs; approaches; therapy
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
The article focuses on education of students with learning difficulties and / or emotional disorders. It provides basic terminology and an overview of approaches to education and the most common special education methods used in the Czech republic and abroad.
Anglicky
The article focuses on education of students with learning difficulties and / or emotional disorders. It provides basic terminology and an overview of approaches to education and the most common special education methods used in the Czech republic and abroad.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
|
Zobrazeno: 8. 11. 2024 00:21