Informační systém MU
HANUŠOVÁ, Světlana. Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties. In Grenarová, R., Vítková, M.: Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, 13 s. Pd-42/08-02/58. ISBN 978-80-210-4782-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties.
Název anglicky Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties.
Autoři HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Grenarová, R., Vítková, M.: Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD, 13 s. Pd-42/08-02/58, 2008.
Nakladatel Pedagogická fakulta MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027727
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4782-2
Klíčová slova anglicky communicative competence; specific learning difficulties; action research; multisensory approach; individual differences in learners
Štítky action research, communicative competence, individual differences in learners, multisensory approach, specific learning difficulties
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 4. 3. 2010 16:12.
Anotace
The paper brings the analysis of the results of an action research study the author realized with a group of teachers who teach learners with specific learning difficulties in inclusive classes.
Anotace anglicky
The paper brings the analysis of the results of an action research study the author realized with a group of teachers who teach learners with specific learning difficulties in inclusive classes.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 14. 10. 2024 00:50