JANÍKOVÁ, Věra. Lernschwache Schüler im Deutschunterricht. Sprachstörungen. In Germanistik und die neuen Herausforderungen in Forschung und Lehre. Telč. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lernschwache Schüler im Deutschunterricht. Sprachstörungen.
Název česky Žáci s vývojovými poruchami učení - narušená komunikační schopnost.
Název anglicky Slow Learners in Classes of German as Foreign Language. Speaking Disabilities.
Autoři JANÍKOVÁ, Věra.
Vydání Germanistik und die neuen Herausforderungen in Forschung und Lehre. Telč. 2008.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky speaking disabilities; german as a foreign language; teaching and learning; research
Štítky research, speaking disabilities, teaching and learning
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 5. 6. 2009 09:17.
Anotace
Im Beitrag werden ausgewählte Aspekte der Arbeit bei Kindern mit Sprachstörungen im Unterrich Deutsch als Fremdsprache vorgestellet und Ergebnisse einer Fallstudie präsentiert.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje vybrané aspekty při práci s žáky s poruchami učení ve výuce němčiny jako cizího jazyka a případovou studii.
Anotace anglicky
The lecture presents selected aspects of the work for children with language disorders in German as a foreign language and results of a case study.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 16:06