JANÍKOVÁ, Věra. Kommunikativer Fremdsprachenunterricht und Kinder mit Teilleistungsstörungen. Online. In Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se speciálními poruchami učení. Brno. 2008, [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kommunikativer Fremdsprachenunterricht und Kinder mit Teilleistungsstörungen.
Název česky Komunikativní výuka němčiny a ústní projev u žáků s narušenou komunikační schopností.
Název anglicky Communicative Approach in Teaching Foreign Languages to Children with Partial Learning Disabilities.
Autoři JANÍKOVÁ, Věra
Vydání Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se speciálními poruchami učení. Brno. 2008.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky communicative approach; foreign fanguages teaching; disturbed communication ability; research
Štítky communicative approach, disturbed communication ability, foreign fanguages teaching, research
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 5. 6. 2009 08:48.
Anotace
Přednáška se zabývá výukou němčiny jako cizího jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností a představuje výsledky výzkumného šetření.
Anotace anglicky
The lecture deals with the teaching of German as a foreign language for pupils with disturbed communication skills and the results of research investigations.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 20:35