k 2008

Kommunikativer Fremdsprachenunterricht und Kinder mit Teilleistungsstörungen.

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Kommunikativer Fremdsprachenunterricht und Kinder mit Teilleistungsstörungen.

Název česky

Komunikativní výuka němčiny a ústní projev u žáků s narušenou komunikační schopností.

Název anglicky

Communicative Approach in Teaching Foreign Languages to Children with Partial Learning Disabilities.

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra

Vydání

Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se speciálními poruchami učení. Brno. 2008

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

communicative approach; foreign fanguages teaching; disturbed communication ability; research

Štítky

communicative approach, disturbed communication ability, foreign fanguages teaching, research
Změněno: 5. 6. 2009 08:48, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Přednáška se zabývá výukou němčiny jako cizího jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností a představuje výsledky výzkumného šetření.

Anglicky

The lecture deals with the teaching of German as a foreign language for pupils with disturbed communication skills and the results of research investigations.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 11. 11. 2024 03:24