C
2008
Přístupy k terapii vývojové dysfázie
BOČKOVÁ, Barbora
Základní údaje
Originální název
Přístupy k terapii vývojové dysfázie
Název anglicky
The Accession to teh Therapy of the Developmental Dysphasia
Autoři
BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, 15 s. pedagogická, 2008
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027784
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
developmental dysphasia;Speech therapy of the developmental dysphasia;alternative and augmentative communication; stimulation reinforcement.
V originále
Tématem příspěvku je problematika aplikace principů alternativní a augmentativní komunikace v terapii vývojové dysfázie. Hlavním cílem prezentovaného výzkumného šetření bylo v rámci terapie vývojové dysfázie aplikovat principy alternativní a augmentativní komunikace, které mohou posloužit jako prostředek k zesílení stimulace smyslových kanálů jejich vzájemným propojením, neboť děti s touto formou narušené komunikační schopnosti mají obtíže se zpracováním informace, která přichází pouze zrakovou či sluchovou cestou.
Anglicky
The topic of the article is the issue of application of alternative and augmentativecommunication principles in the therapy of developmental dysphasia. The main aim of the research is, within the framework of therapy of developmental dysphasia, to apply alternative and augmentative communication principles that can serve as a means of sense channels stimulation reinforcement by the means of their mutual connection. Children with this type of impaired communication abilities have difficulties with processing of information, that comes only by visual or audial way.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
|
Zobrazeno: 13. 11. 2024 17:06