C 2008

Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu

BROŽOVÁ, Dana

Základní údaje

Originální název

Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu

Název česky

Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu

Název anglicky

Communication skill of pupils with specific learning difficulties at primary schools in South Moravian Region and possibility of its advancement

Autoři

BROŽOVÁ, Dana (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vydání. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 153-166, 14 s. Pedagogická literatura, 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027799

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-168-3

Klíčová slova anglicky

specific learning difficulties; Framework Educational Programme for Primary Education; key competencies; communication; communication competencies

Štítky

communication, communication competencies, key competencies, specific learning difficulties
Změněno: 19. 6. 2009 07:23, PhDr. Dana Brožová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek se týká problematiky komunikace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Autorka v rámci výzkumného šetření analyzovala potíže žáků se specifickou poruchou učení na 1. i 2. stupni ZŠ v Jihomoravském kraji především v oblasti komunikace a komunikativních kompetencí, a to v souvislosti s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Anglicky

This text deals with communication of pupils with specific learning difficulties at primary school. The author presents research focused on difficulties of pupils with specific learning difficulties at primary school in South Moravian region, specially in the area of communication and communicative competencies, all this in the context of the Framework Educational Programme for Primary Education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 10. 11. 2024 03:26