PITNEROVÁ, Pavla. Komunikace u sluchově postižených dětí. Vliv mezilidských vztahů a komunikace na osobnost (Communication of a hearing-impaired child.). In KLENKOVÁ, Jiřina and Věra VOJTOVÁ. Komunikace a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní a základní vzdělávání. brno: PdF MU Brno, 2006, 8 pp.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Komunikace u sluchově postižených dětí. Vliv mezilidských vztahů a komunikace na osobnost
Name in Czech Komunikace u sluchově postižených dětí. Vliv mezilidských vztahů a komunikace na osobnost
Name (in English) Communication of a hearing-impaired child.
Authors PITNEROVÁ, Pavla.
Edition brno, Komunikace a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní a základní vzdělávání, 8 pp. 2006.
Publisher PdF MU Brno
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords in English communication; hearing impairment; personality of a hearing-impaired child
Tags communication, hearing impairment
Changed by Changed by: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Changed: 29/3/2010 11:13.
Abstract
V této práci jsem se zabývala vlivem verbální a neverbální komunikace a učení na vývoj osobnosti s ohledem na sluchové postižení. Uvedla jsem několik doporučení rodičům a pedagogům sluchově postižených dětí. Ve svém výzkumu jsem se nezabývala rozdíly v rámci pohlaví, inteligence, ve schopnostech jedinců se sluchovou vadou, jejich charakterem a temperamentem.
Abstract (in English)
Communication and learning hard of hearing children has an influence on personality developement. The results have been obtained during a research.
PrintDisplayed: 18/6/2024 23:12