C 2008

Polsko: Negativní reklama na vzestupu

MATUŠKOVÁ, Anna a Marzena CICHOSZ

Základní údaje

Originální název

Polsko: Negativní reklama na vzestupu

Název česky

Polsko: Negativní reklama na vzestupu

Název anglicky

Poland: The rise of negative ads

Autoři

MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant) a Marzena CICHOSZ (616 Polsko)

Vydání

Olomouc, Negativní kampaně a volební reklama ve volbách, od s. 58-85, 27 s. Edice Studie a analýzy, svazek 8, 2008

Nakladatel

Periplum

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50601 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/08:00035131

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-86624-44-0

Klíčová slova anglicky

Poland; Elections; PO; PiS; negative campaigning; solidar and liberal

Štítky

Elections, negative campaigning, PiS, po, Poland, solidar and liberal

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2009 17:21, Mgr. Anna Shavit, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Text zkoumá nárůst prvků negativní reklami a negativního marketingu v polských volebních kampaních.

Anglicky

The text examines the current increase of negative advertisement and negative campaigning in polish electoral campaigns.

Návaznosti

MSM0021622407, záměr
Název: Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
Zobrazeno: 6. 11. 2024 16:34