C 2008

Polsko: Negativní reklama na vzestupu

MATUŠKOVÁ, Anna and Marzena CICHOSZ

Basic information

Original name

Polsko: Negativní reklama na vzestupu

Name in Czech

Polsko: Negativní reklama na vzestupu

Name (in English)

Poland: The rise of negative ads

Authors

MATUŠKOVÁ, Anna (203 Czech Republic, guarantor) and Marzena CICHOSZ (616 Poland)

Edition

Olomouc, Negativní kampaně a volební reklama ve volbách, p. 58-85, 27 pp. Edice Studie a analýzy, svazek 8, 2008

Publisher

Periplum

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50601 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14230/08:00035131

Organization unit

Faculty of Social Studies

ISBN

978-80-86624-44-0

Keywords in English

Poland; Elections; PO; PiS; negative campaigning; solidar and liberal

Tags

Reviewed
Změněno: 2/3/2009 17:21, Mgr. Anna Shavit, Ph.D.

Abstract

V originále

Text zkoumá nárůst prvků negativní reklami a negativního marketingu v polských volebních kampaních.

In English

The text examines the current increase of negative advertisement and negative campaigning in polish electoral campaigns.

Links

MSM0021622407, plan (intention)
Name: Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Political Parties and The Representation of Interests in Contemporary European Democracies