Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{823012, author = {Švaříček, Roman and Zounek, Jiří}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, keywords = {e-learning; ICT; university-level teaching; teacher s thinking; mixed methods research}, language = {cze}, issn = {1211-6971}, journal = {Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13}, title = {E-learning ve vysokoškolské výuce pohledem empirického výzkumu}, url = {http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/198/313}, volume = {13}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 823012 AU - Švaříček, Roman - Zounek, Jiří PY - 2008 TI - E-learning ve vysokoškolské výuce pohledem empirického výzkumu JF - Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13 VL - 13 IS - 1 SP - 101-126 EP - 101-126 PB - Masarykova univerzita SN - 12116971 KW - e-learning KW - ICT KW - university-level teaching KW - teacher s thinking KW - mixed methods research UR - http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/198/313 N2 - Příspěvek prezentuje výsledky výzkumného projektu orientovaného na vysokoškolskou výuku podporovanou informačními a komunikačními technologiemi. Výzkum byl realizován na Filozofické fakultě MU v roce 2007. Autoři zvolili smíšený výzkumný design - využili jak kvantitativní, tak kvalitativní metodologii. Kvantitativní část výzkumu se zaměřila na didaktickou vybavenost e-kurzů a na to, jaké nástroje systému Moodle jsou používány. Posléze byla provedena klasifikace e-kurzů do tří skupin: distanční e-kurz, blended learningový kurz a kurz určený k podpoře prezenční výuky. Kvalitativní část výzkumu se snaží odpovědět na to, jakým způsobem učitelé uvažují o didaktickém využití ICT ve svých předmětech, jak učitelé přemýšlejí o své e-learningové výuce, jakým způsobem se jejich myšlení odráží ve struktuře a formě e-learningových kurzů aj. ER -
ŠVAŘÍČEK, Roman and Jiří ZOUNEK. E-learning ve vysokoškolské výuce pohledem empirického výzkumu (E-learning in university-level teaching as seen through empirical research). \textit{Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13}. Brno: Masarykova univerzita, 2008, vol.~13, No~1, p.~101-126. ISSN~1211-6971.
|