D
2009
Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol
LUKAS, Josef and Jan ŠEREK
Basic information
Original name
Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol
Name (in English)
Preliminary standardization of the Questionnaire on Teacher Interaction for older students of Czech elementary schools
Edition
Bratislava, Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie, p. 786-797, 12 pp. 2009
Publisher
Ústav experimentálnej psychológie SAV
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Social Studies
Keywords in English
učitel; interakční styl; standardizace; QTI; klima třídy
V originále
Příspěvek je věnován procesu a výsledkům standardizace dotazníku QTI pro II. stupeň českých základních škol. Dotazník a jeho počítačová verze bude sloužit jako screeningová metoda pro zjišťování interakčního stylu učitelů základních škol. Získané výsledky mohou být podkladem pro práci s případnými nedostatky v oblasti interpersonálního chování učitele a tím mohou přispět i ke zlepšení komunikace a interakce učitel – žák. Stejně tak je dotazník možné využít jako součást diagnostiky klimatu třídy i povahy celkového sociálního prostředí školy.
Displayed: 20/10/2024 14:16