Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{826636, author = {Lukas, Josef and Šerek, Jan}, address = {Bratislava}, booktitle = {Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie}, keywords = {učitel; interakční styl; standardizace; QTI; klima třídy}, language = {cze}, location = {Bratislava}, isbn = {978-80-88910-26-8}, pages = {786-797}, publisher = {Ústav experimentálnej psychológie SAV}, title = {Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol}, url = {http://jlukas.cz/doc/pedagogicka/predbezne_vysledky_standardizace_dotazniku_QTI.pdf}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 826636 AU - Lukas, Josef - Šerek, Jan PY - 2009 TI - Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol PB - Ústav experimentálnej psychológie SAV CY - Bratislava SN - 9788088910268 KW - učitel KW - interakční styl KW - standardizace KW - QTI KW - klima třídy UR - http://jlukas.cz/doc/pedagogicka/predbezne_vysledky_standardizace_dotazniku_QTI.pdf N2 - Příspěvek je věnován procesu a výsledkům standardizace dotazníku QTI pro II. stupeň českých základních škol. Dotazník a jeho počítačová verze bude sloužit jako screeningová metoda pro zjišťování interakčního stylu učitelů základních škol. Získané výsledky mohou být podkladem pro práci s případnými nedostatky v oblasti interpersonálního chování učitele a tím mohou přispět i ke zlepšení komunikace a interakce učitel – žák. Stejně tak je dotazník možné využít jako součást diagnostiky klimatu třídy i povahy celkového sociálního prostředí školy. ER -
LUKAS, Josef and Jan ŠEREK. Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol (Preliminary standardization of the Questionnaire on Teacher Interaction for older students of Czech elementary schools). In \textit{Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie}. Bratislava: Ústav experimentálnej psychológie SAV, 2009, p.~786-797. ISBN~978-80-88910-26-8.
|