k 2008

Kategoriální systém pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka: CPV videostudie.

ZERZOVÁ, Jana

Basic information

Original name

Kategoriální systém pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka: CPV videostudie.

Name in Czech

Kategoriální systém pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka: CPV videostudie.

Name (in English)

System of Categories for Observing Teaching Intercultural Communicative Competence in English Classes: CPV Video Study of English.

Authors

Edition

PdF Univerzity Palackého Olomouc. 6. ročník studentské vědecké konference. 2008

Other information

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

videostudie, CPV videostudie anglického jazyka, výuka reálií, interkulturní komunikativní kompetence, pozorování výuky, kategoriální systém

Keywords in English

video study; CPV Video Study of English; teaching culture; intercultural communicative competence; observing teaching; system of categories
Změněno: 5/9/2009 12:41, Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek stručně představuje projekt CPV videostudie anglického jazyka. Detailněji se věnuje popisu přístupů k výuce reálií a jejich pozorování v hodinách anglického jazyka se zvláštním zaměřením na pozorování rozvíjení interkulturní komunikativní kompetence. Příspěvek představuje kategoriální systém navržený pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka natočených v rámci projektu CPV videostudie anglického jazyka a ukázky transkriptů reprezentující jednotlivé kategorie kategoriálního systému, které se ve vzorku 79 hodin, natočených v 7. a 8. ročnících základních škol Jihomoravského, Olomouckého a Zlínského kraje vyskytly

In Czech

Příspěvek stručně představuje projekt CPV videostudie anglického jazyka. Detailněji se věnuje popisu přístupů k výuce reálií a jejich pozorování v hodinách anglického jazyka se zvláštním zaměřením na pozorování rozvíjení interkulturní komunikativní kompetence. Příspěvek představuje kategoriální systém navržený pro pozorování výuky reálií a interkulturní komunikativní kompetence v hodinách anglického jazyka natočených v rámci projektu CPV videostudie anglického jazyka a ukázky transkriptů reprezentující jednotlivé kategorie kategoriálního systému, které se ve vzorku 79 hodin, natočených v 7. a 8. ročnících základních škol Jihomoravského, Olomouckého a Zlínského kraje vyskytly

Links

LC06046, research and development project
Name: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Acronym: RECES)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre on Schooling