KAŇOVSKÁ, Lucie a Eva TOMÁŠKOVÁ. Doprovodné služby - konkurenční výhoda? 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM. 203 s. edice 1. ISBN 978-80-7204-619-5. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Doprovodné služby - konkurenční výhoda?
Název česky Doprovodné služby - konkurenční výhoda?
Název anglicky Customer Services - Competitive Advantage?
Autoři KAŇOVSKÁ, Lucie (203 Česká republika) a Eva TOMÁŠKOVÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, 203 s. edice 1, 2009.
Nakladatel Akademické nakladatelství CERM
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/09:00035526
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-80-7204-619-5
Klíčová slova anglicky customer services; competitive advantage; business; Czech Republic
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 2. 4. 2010 07:42.
Anotace
Publikace se pokouší nabídnout komplexní informace o doprovodných službách. Snahou je skloubení vědeckého a praktického pohledu na tuto oblast, zejména pak praktická aplikace představ a názorů o doprovodných službách. Cílem publikace je seznámit čtenáře s významem a celkovou problematikou poskytování doprovodných služeb zákazníkům k nabízeným produktům.
Anotace anglicky
This publication is trying to offer complex information about customer services. Effort is jointed scientific and practical view on this field especially practical application. The main goal of this publication is to acquaint readers with whole problematic and signification customer services.
VytisknoutZobrazeno: 30. 3. 2024 02:57