Detailed Information on Publication Record
2009
Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule
BARTOŇOVÁ, Miroslava, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Jiří VÍTEK and Marie VÍTKOVÁBasic information
Original name
Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule
Name in Czech
Žákyně a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v české základní škole
Name (in English)
Pupils with special needs in the Czech primary school
Authors
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Czech Republic), Lucie PROCHÁZKOVÁ (203 Czech Republic), Jiří VÍTEK (203 Czech Republic) and Marie VÍTKOVÁ (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Bad Heilbrunn, Integration und Inklusion aus internationaler Sicht, p. 109-116, 8 pp. Internationale Heil- und Sonderpädagogik, 2009
Publisher
Verlag Julius Klinkhardt
Other information
Language
German
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/09:00035534
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-3-7815-1558-1
Keywords (in Czech)
žákyně a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; vzdělávání; zkladní škola
Keywords in English
pupils with special needs; education; primary school
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 19/5/2009 15:24, PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.
V originále
Dieser Beitrag informiert über die Teilziele des Forschungsprojektes über die Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf im Kontext des Rahmenbildungsprogramms für die Grundschule in der Tschechischen Republik.
In Czech
Tento příspěvek informuje o dílčích cílech výzkumného záměru zaměřeného na vzdělávání žákyň a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami vzhledem k rámcovým vzdělávacím programům pro základní vzdělávání v České republice.
In English
This text gives information about the part aims of the research about the education of pupils with special needs in the context of frame programmes for elementary education in the Czech Republic.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|