Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{833760, author = {Kraft, Stanislav and Vančura, Michal}, article_number = {č. 1}, keywords = {transport system, time accessibility, regional development, time-space maps}, language = {cze}, issn = {1213-2446}, journal = {Národohospodářský Obzor}, title = {Dopravní systém České republiky: efektivita a prostorové dopady}, url = {http://nho.econ.muni.cz/2009/1/dopravni-system-ceske-republiky-efektivita-prostorove-dopady}, volume = {9}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 833760 AU - Kraft, Stanislav - Vančura, Michal PY - 2009 TI - Dopravní systém České republiky: efektivita a prostorové dopady JF - Národohospodářský Obzor VL - 9 IS - č. 1 SP - 21-33 EP - 21-33 SN - 12132446 KW - transport system, time accessibility, regional development, time-space maps UR - http://nho.econ.muni.cz/2009/1/dopravni-system-ceske-republiky-efektivita-prostorove-dopady N2 - Článek se zabývá hodnocením postavení jednotlivých regionů České republiky (ORP) v dopravním systému a prostorovými dopady existence dopravní infrastruktury vyššího řádu. Na základě údajů o časové dostupnosti Prahy ze středisek ORP je celkový soubor sledovaných regionů diferencován podle absolutních (časová dostupnost, průměrná rychlost) a relativních charakteristik (vážená časová dostupnost). Sledovány jsou údaje časové dostupnosti pro individuální automobilovou i veřejnou hromadnou dopravu. Pomocí nástrojů ArcView jsou pak následně vyjádřeny časové a prostorové vztahy generované dopravním systémem. Tím vzniká časoprostorová (time-space) mapa pro dostupnost Prahy individuální automobilovou dopravou. ER -
KRAFT, Stanislav a Michal VANČURA. Dopravní systém České republiky: efektivita a prostorové dopady. \textit{Národohospodářský Obzor}. 2009, roč.~9, č. 1, s.~21-33. ISSN~1213-2446.
|