BRANDEJS, Michal, Miroslav KŘIPAČ a Daniel NAVRÁTIL. Obchodní centrum. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obchodní centrum
Název anglicky Shopping Center
Autoři BRANDEJS, Michal (203 Česká republika, garant), Miroslav KŘIPAČ (203 Česká republika) a Daniel NAVRÁTIL (203 Česká republika).
Vydání 2008.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Software
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/08:00035655
Organizační jednotka Fakulta informatiky
Klíčová slova česky Obchodni centrum; IS MU
Klíčová slova anglicky Shopping Center; IS MU
Technické parametry Řešení pro realizaci nabídky univerzitních produktů a služeb, nákupního košíku, platebních mechanismů (s vazbou na ekonomický systém) a skladového hospodářství.
Štítky IS MU, Shopping Center
Změnil Změnil: Mgr. Ľuboš Lunter, učo 143320. Změněno: 31. 3. 2010 10:32.
Anotace
Obchodní centrum MU je elektronická aplikace provozovaná Masarykovou univerzitou na adrese http://obchod.muni.cz/. Pomocí Obchodního centra mohou zadávat objednávky registrovaní Zákazníci a osoby, které mají vytvořený profil v Informačním Systému univerzity. Registrace se provádí vyplněním elektronického registračního formuláře a vytvořením hesla, pomocí kterého se bude Zákazník přihlašovat do systému.
Anotace anglicky
Shopping Center of MU has been integrated in the Information System of Masaryk University (IS MU).Shopping Center is based on a shopping basket, payment-related mechanisms (linked directly to the University's economic system) and warehouse management.
Návaznosti
LA 168, projekt VaVNázev: Účast ČR ve výzkumném sdružení ERCIM
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Účast ČR ve výzkumném sdružení ERCIM
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 12:41