k 2009

Qualität des fremdsprachlichen Unterrichts

JANÍKOVÁ, Věra

Basic information

Original name

Qualität des fremdsprachlichen Unterrichts

Name in Czech

Kvalita cizojazyčné výuky

Name (in English)

Quality of Foreign Language Teaching

Edition

Dosahování a hodnocení kvality ve výuce cizích jazyků. 2009

Other information

Language

German

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

výuka cizích jazyků; kvalita; metody; principy; učitelské kompetence

Keywords in English

foreign language teaching; quality; methods; principles; competences of teacher
Změněno: 29/6/2009 08:52, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Abstract

V originále

Es ist heutzutage unumstritten, dass im multikulturellen Raum Europas die sprachlichen Kenntnisse eine entscheidende Rolle spielen. In diesem Zusammenhang wird gerade die Frage nach der Qualität des Fremdsprachenunterrichts intensiv diskutiert. Da aber der Prozess des Fremdsprachenlehrens und -lernens durch seine Mehrdimensionalität gekennzeichnet wird, weist auch seine Qualität mehrere Facetten auf, die in einem kurzen Statement thematisiert werden.

In Czech

V současné multikulturní Evropě jsou znalosti cizích jazyků nepostradatelné. I v této souvislosti je pozornost stále více věnována kvalitě jazykové výuky. Příspěvek poukazuje na vícedimenzionalitu pojmu kvalita učení a vyučování cizího jazyka a jeho vybrané aspekty blíže charakterizuje.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education