PTÁČEK, Petr. Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ. In Vémolová,R. (ed.). XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany. s. nestránkováno, 3 s. ISBN 978-80-7231-650-2. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
Název česky Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
Název anglicky Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School
Autoři PTÁČEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, od s. nestránkováno, 3 s. 2009.
Nakladatel Univerzita obrany
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00035705
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7231-650-2
Klíčová slova česky Motivace; Kooperativní učení; Aktivní učení; Matematická gramotnost
Klíčová slova anglicky Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Mathematical literacy
Štítky active teaching, Cooperative teaching, Mathematical literacy, motivation
Změnil Změnil: Mgr. Petr Ptáček, Ph.D., učo 23751. Změněno: 27. 3. 2013 15:51.
Anotace
Příspěvek představuje metodu motivačního hodnocení jako užitečnou pomůcku při výuce chemických výpočtů na ZŠ. Zkoumán byl vliv aplikace metody pozitivního hodnocení na motivaci žáků při výuce chemických výpočtů na základní škole.
Anotace anglicky
This contribution pose the motivational classification method as a effective instrument for chemical calculations education at a Primary School.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 03:28