D 2009

Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ

PTÁČEK, Petr

Basic information

Original name

Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ

Name in Czech

Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ

Name (in English)

Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School

Authors

PTÁČEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Brno, XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, p. nestránkováno, 3 pp. 2009

Publisher

Univerzita obrany

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

RIV identification code

RIV/00216224:14410/09:00035705

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-7231-650-2

Keywords (in Czech)

Motivace; Kooperativní učení; Aktivní učení; Matematická gramotnost

Keywords in English

Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Mathematical literacy
Změněno: 27/3/2013 15:51, Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek představuje metodu motivačního hodnocení jako užitečnou pomůcku při výuce chemických výpočtů na ZŠ. Zkoumán byl vliv aplikace metody pozitivního hodnocení na motivaci žáků při výuce chemických výpočtů na základní škole.

In English

This contribution pose the motivational classification method as a effective instrument for chemical calculations education at a Primary School.