PTÁČEK, Petr. Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ (Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School). In Vémolová,R. (ed.). XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, 2009, p. nestránkováno, 3 pp. ISBN 978-80-7231-650-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
Name in Czech Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
Name (in English) Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School
Authors PTÁČEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Brno, XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, p. nestránkováno, 3 pp. 2009.
Publisher Univerzita obrany
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00035705
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7231-650-2
Keywords (in Czech) Motivace; Kooperativní učení; Aktivní učení; Matematická gramotnost
Keywords in English Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Mathematical literacy
Tags active teaching, Cooperative teaching, Mathematical literacy, motivation
Changed by Changed by: Mgr. Petr Ptáček, Ph.D., učo 23751. Changed: 27/3/2013 15:51.
Abstract
Příspěvek představuje metodu motivačního hodnocení jako užitečnou pomůcku při výuce chemických výpočtů na ZŠ. Zkoumán byl vliv aplikace metody pozitivního hodnocení na motivaci žáků při výuce chemických výpočtů na základní škole.
Abstract (in English)
This contribution pose the motivational classification method as a effective instrument for chemical calculations education at a Primary School.
PrintDisplayed: 29/6/2024 02:26