PTÁČEK, Petr. Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ (Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School). In Vémolová,R. (ed.). XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, 2009, p. nestránkováno, 3 pp. ISBN 978-80-7231-650-2. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{835538, author = {Ptáček, Petr}, address = {Brno}, booktitle = {XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu}, editor = {Vémolová,R. (ed.)}, keywords = {Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Mathematical literacy}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7231-650-2}, pages = {nestránkováno}, publisher = {Univerzita obrany}, title = {Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 835538 AU - Ptáček, Petr PY - 2009 TI - Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ PB - Univerzita obrany CY - Brno SN - 9788072316502 KW - Motivation KW - Cooperative teaching KW - Active teaching KW - Mathematical literacy N2 - Příspěvek představuje metodu motivačního hodnocení jako užitečnou pomůcku při výuce chemických výpočtů na ZŠ. Zkoumán byl vliv aplikace metody pozitivního hodnocení na motivaci žáků při výuce chemických výpočtů na základní škole. ER -
PTÁČEK, Petr. Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ (Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School). In Vémolová,R. (ed.). \textit{XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu}. Brno: Univerzita obrany, 2009, p.~nestránkováno, 3 pp. ISBN~978-80-7231-650-2.
|