s 2009

Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison

LUKÁŠOVÁ, Růžena and Andrzej (eds.) BAJDAK

Basic information

Original name

Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison

Name in Czech

Vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech místní správy - mezinárodní srovnání

Authors

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor) and Andrzej (eds.) BAJDAK (616 Poland)

Edition

Katowice, 324 pp. 2009

Publisher

The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice

Other information

Language

English

Type of outcome

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Poland

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/09:00035742

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-83-7246-443-9

Keywords (in Czech)

Vztahový marketing malé a střední podniky úřady místní správy

Keywords in English

Relationship marketing micro and small enterprises local authorities

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 23/6/2009 15:15, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Abstract

V originále

The book presents results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities. The research has been carrieed out in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia.

In Czech

Kniha prezentuje výsledky mezinárodního komparativního výzkumu zaměřeného na vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech místní správy. Výzkum byl proveden ve třech zemích - v České republice, v Polsku a na Slovensku.