Detailed Information on Publication Record
2009
Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison
LUKÁŠOVÁ, Růžena and Andrzej (eds.) BAJDAKBasic information
Original name
Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison
Name in Czech
Vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech místní správy - mezinárodní srovnání
Authors
LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor) and Andrzej (eds.) BAJDAK (616 Poland)
Edition
Katowice, 324 pp. 2009
Publisher
The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
Other information
Language
English
Type of outcome
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Poland
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/09:00035742
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-83-7246-443-9
Keywords (in Czech)
Vztahový marketing malé a střední podniky úřady místní správy
Keywords in English
Relationship marketing micro and small enterprises local authorities
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 23/6/2009 15:15, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
V originále
The book presents results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities. The research has been carrieed out in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia.
In Czech
Kniha prezentuje výsledky mezinárodního komparativního výzkumu zaměřeného na vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech místní správy. Výzkum byl proveden ve třech zemích - v České republice, v Polsku a na Slovensku.