HAMADOVÁ, Petra. Sociální učení a dramatická výchova v posilování kompetencí osob s postižením zraku. In PAVLOVSKÁ, Marie a Lenka REMSOVÁ. Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 5 s. ISBN 978-80-210-4849-2. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální učení a dramatická výchova v posilování kompetencí osob s postižením zraku
Název česky Social learning and drama in education in strengthening competencies of people with a visual impaiment
Název anglicky Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the
Autoři HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV, 5 s. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00035749
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4849-2
Klíčová slova česky sociální učení; dramatická výchova; kompetence a strategie; postižení zraku; integrace
Klíčová slova anglicky social learning; drama; competencies and strategies; visual impairment; integration
Štítky competencies and strategies, Drama, integration, social learning, visual impairment
Změnil Změnila: PhDr. Petra Röderová, Ph.D., učo 11726. Změněno: 22. 3. 2010 09:33.
Anotace
Příspěvek se zaměřuje na koncept sociálního učení, jeho přínos a opodstatnění v edukaci dětí, žáků a studentů s postižením zraku. Zároveň chce poukázat na potřebu využívání metod dramatické výchovy, která přispívá k posilování kompetencí a aktivizaci lidí se zrakovým postižením.
Anotace anglicky
The article focuses on the concept of social learning, its contribution and justification of using it in to educate children, pupils and students with visual impairment. However, it emphasizes the need to use drama methods, which contribute to strenghtening the competencies and active life in people with visual impairment.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 15:47