Detailed Information on Publication Record
2009
Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice
COLLIER, Aaron MarcBasic information
Original name
Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice
Name in Czech
Vytváření e-learningových kurzů: Teorie Vs. Praxe
Authors
COLLIER, Aaron Marc (840 United States of America, guarantor)
Edition
Brno, SCO 2009: sbornník 6. ročníku konference o electronické podpoře výuky, p. 23-28, 6 pp. 2009
Publisher
Masaryk University
Other information
Language
English
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/09:00035762
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-210-4878-2
Keywords (in Czech)
distančního vzdělávání; teorie; praxe; e-learning; tvorba
Keywords in English
distance education; theory; practice; e-learning; design
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 16/6/2009 18:46, Aaron Marc Collier, B.A.
V originále
Many theories have been presented about how online distance education courses should be designed. The theories rely on new technologies to build new ways of learning. But how many of these theories are actually being put into use? How do teachers design new courses from within an existing system? This paper will examine some of those theories and compare them to the reality in courses that are being taught.
In Czech
Mnoho teorií byly prezentovány jak online kurzy distančního vzdělávání by měl být určen. Teorií spoléhat na nové technologie pro vybudování nové způsoby učení. Ale kolik z těchto teorií jsou skutečně do provozu? Jak se učitelé navrhování nových kurzů v rámci stávajícího systému? Tento papir bude zkoumat některé z těchto teorií a porovnat je s realitou v kurzech, které jsou vyučovány.