Detailed Information on Publication Record
2009
SCO 2009, Sharable Content Objects, sborník 6. ročníku konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika
SOJKA, Petr and Jiří RAMBOUSEKBasic information
Original name
SCO 2009, Sharable Content Objects, sborník 6. ročníku konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika
Name in Czech
SCO 2009, Sharable Content Objects, sborník 6. ročníku konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika
Name (in English)
SCO 2009, Sharable Content Objects, Proceedings of the 6th conference about electronic support of learning, Brno, Czech Republic
Authors
SOJKA, Petr (203 Czech Republic, guarantor) and Jiří RAMBOUSEK (203 Czech Republic)
Edited by Sojka P., Rambousek J.
Edited by Sojka P., Rambousek J.
Edition
prvni. Brno, 296 pp. 2009
Publisher
Masaryk University
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Field of Study
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14330/09:00035870
Organization unit
Faculty of Informatics
ISBN
978-80-210-4878-2
Keywords (in Czech)
e-learning a blended learning;elektronická podpora výuky;SCO;sdílené výukové objekty
Keywords in English
e-learning; SCO; sharable content objects; computer assisted learning
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 24/7/2010 19:17, doc. RNDr. Petr Sojka, Ph.D.
V originále
Kniha obsahuje 37 recenzovaných příspěvků konference, 2 zvané přednášky, autorský, jmenný a tematický rejstřík. Kromě toho sborník obsahuje 20 anotací kurzů, studijních opor a technických řešení prezentovaných v paralelní sekci. Kniha je určena všem zájemcům o aktuální přístupy a výzkum v oblasti elektronické podpory výuky -- e-learningu.
In English
This book constitutes the refereed Proceedings of the Sixth International SCO Conference, held in Brno, Czech Republic, in June 2009. The 37 papers and 2 invited talks are organized in the proceedings targeted for researchers and advanced students in the area of computer-assited learning (e-learning). In addition to regular papers proceedings contain 20 course annotations.
Links
2C06009, research and development project |
|