PETROVIĆOVÁ, Katarina. E-learningový kurz Četba Caesara (Představení doplňkového kurzu řádné denní výuky). 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-learningový kurz Četba Caesara (Představení doplňkového kurzu řádné denní výuky)
Název česky E-learningový kurz Četba Caesara (Představení doplňkového kurzu řádné denní výuky)
Název anglicky Reading Ceasar as E-learning Study Course (Complementary study course)
Autoři PETROVIĆOVÁ, Katarina (203 Česká republika, garant).
Vydání 2007.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/07:00028073
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Vzdělání v klasických jazycích; e-learning; četba Caesara
Klíčová slova anglicky Classical education; E-learning; Caesar Reading
Štítky Caesar Reading, Classical education, e-learning
Změnil Změnila: doc. Mgr. Katarina Petrovićová, Ph.D., učo 10362. Změněno: 29. 3. 2010 13:18.
Anotace
Představení praktického kurzu komentované četby Caesarových Zápisků o válce galské, který je vytvořen jako podpora řádné denní výuky, nicméně zároveň předpokládá soustavnou práci jak na straně studenta, tak i na straně učitele. Výhody a nevýhody e-learningu v praxi.
Anotace anglicky
In the presentation, the practical course of the commented reading of Caesar's Commentarii de bello Gallico, created as a subsidiary tool of the regular study course, is introduced. In reading courses, special demands from both students and tutors are required. E-learning can faciliate them, but it also brings some disanvantages, which are also analysed.
Návaznosti
MSM0021622435, záměrNázev: Středisko pro interdisciplinární výzkum starých jazyků a starších fází jazyků moderních
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Středisko pro interdisciplinární výzkum starých jazyků a starších fází jazyků moderních
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 19:02