KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Jaké podmínky deklarují školy svým žákům se zdravotním postižením ve školních vzdělávacích programech? (What conditions declare schools its pupils with special needs in school educational programmes). Komenský. Brno: PdF MU, 2009, vol. 133, No 5, p. 9-14. ISSN 0323-0449.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jaké podmínky deklarují školy svým žákům se zdravotním postižením ve školních vzdělávacích programech?
Name in Czech Jaké podmínky deklarují školy svým žákům se zdravotním postižením ve školních vzdělávacích programech
Name (in English) What conditions declare schools its pupils with special needs in school educational programmes
Authors KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Komenský, Brno, PdF MU, 2009, 0323-0449.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00036097
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) speciální potřeby žáků; podmínky; vyučovací strategie
Keywords in English special neds; conditions;teaching strategies
Tags conditions, special neds, teaching strategies
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Changed: 29/6/2009 09:36.
Abstract
Příspěvek popisuje výsledek analýzy školních vzdělávacích programů a popisuje výsledek výzkumného šetření, jaké strategie výuky učitelé ve školním kurikulu uvádějí.
Abstract (in English)
The contribution describes result analyses school educational programmes and describes results of research, what teaching strategies teachers in school curriculum show in.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 21/5/2024 03:32