BAZALOVÁ, Barbora and Lucie PROCHÁZKOVÁ. Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Elementary Education 2007 - 2013. In The First International Congress of Educational Research. ISBN 978-605-60682-0-1. 2009.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Elementary Education 2007 - 2013
Name in Czech Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání 2007 - 2013
Authors BAZALOVÁ, Barbora and Lucie PROCHÁZKOVÁ.
Edition The First International Congress of Educational Research, 2009.
Other information
Original language English
Type of outcome Conference abstract
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Turkey
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-605-60682-0-1
Keywords (in Czech) speciální vzdělávací potřeby; vzdělávání; výzkum; rámcový vzdělávací program
Keywords in English special educational needs; education; research; framework educational programme
Tags Education, framework educational programme, research, special educational needs
Tags International impact
Changed by Changed by: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Changed: 24/1/2010 21:25.
Abstract
Abstract of a presentation focused on the realization of the research Special Needs of Pupils in the Context of Framework Education Programme for Elementary Education (MSM 0021622443)in a Congress Programme and Abstracts of Presentations.
Abstract (in Czech)
Abstrakt prezentace zaměřené na realizaci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání v Programu kongresu a knize abstraktů prezentací.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 20/4/2024 02:46