SUCHÁNEK, Petr. Partnerství a výkonnost v podnicích cestovního ruchu. In Partnerství v regionu a produkt cestovního ruchu jako výsledek partnerství. 1. vyd. Brno: VŠOH, 2009, s. 168-174. ISBN 978-80-87300-03-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Partnerství a výkonnost v podnicích cestovního ruchu
Název česky Partnerství a výkonnost v podnicích cestovního ruchu
Název anglicky The efficiency and the partnership in tourist trade companies
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Partnerství v regionu a produkt cestovního ruchu jako výsledek partnerství, od s. 168-174, 7 s. 2009.
Nakladatel VŠOH
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00036269
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-87300-03-9
Klíčová slova česky výkonnost; partnerství; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky efficiency; partnership; tourist trade
Štítky efficiency, Partnership, tourist trade
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 19. 3. 2013 15:48.
Anotace
Předmětem práce je partnerství a jeho vztah k výkonnosti podniků cestovního ruchu. Nejprve tedy bude vymezen pojem partnerství a potom se zaměřím na možnosti měření výkonnosti včetně jejího ovlivnění partnerstvím. To vše při zohlednění specifik podniků cestovního ruchu. Cílem článku je na příkladě konkrétních podniků posoudit jich výkonnost, zamyslet se nad smyslem, event. váhou (případného) partnerství těchto podniků a konkrétní zjištění zobecnit.
Anotace anglicky
The topic of this paper is a partnership and its relationship to the efficiency of tourist trade companies. It will be specified a conception of the partnership at first and then I target the possibilities of efficiency measuring together with its influence with partnership. I take into account specifics of tourist trade companies too. The aims of this paper are the determination of efficiency of concrete companies, a muse about effect and stress of partnership those companies and concrete findings generalize.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 11:38