Bildung der Schüler mit Störungen des autistischen Spektrums in der Tschechischen Republik
BAZALOVÁ, Barbora a Lucie PROCHÁZKOVÁ. Bildung der Schüler mit Störungen des autistischen Spektrums in der Tschechischen Republik. behinderte Menschen. Graz, Rakousko, roč. 32/2009, č. 4, s. 11-15. ISSN 1561-2791. 2009. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Bildung der Schüler mit Störungen des autistischen Spektrums in der Tschechischen Republik |
Název česky | Vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v České republice |
Název anglicky | Education of Pupils with Autism Spectrum Disorders in the Czech Republic |
Autoři | BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) a Lucie PROCHÁZKOVÁ (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | behinderte Menschen, Graz, Rakousko, 2009, 1561-2791. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Rakousko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/09:00036385 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | poruchy autistického spektra; autismus; speciálně pedagogické centrum; klient; žák; vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | autism spectrum disorders; autism; special education centre; client; pupil; education |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 28. 12. 2010 21:26. |
Anotace |
---|
Dieser Beitrag bringt Informationen über die Störungen des autistischen Spektrums in der Tschechischen Republik. Er präsentiert den tschechischen Zugang zu der Problematik und die derzeitigen Trends einschliesslich der Bildungsmöglichkeiten. Einen Bestandteil bilden die Teilergebnisse der Forschungsarbeit des Teams orientiert an die Grundbildung der Schüler mit Störungen des autistischen Spektrums und Möglichkeiten ihrer weiteren Durchsetzung im Bildungsprozess und am Arbeitsmarkt im Rahmen des Forschungsvorhabens Sonderpädagogischer Förderbedarf der Schüler im Kontext des Rahmenbildungsprogramms für die Grundbildung (MSM 0021622443). |
Anotace česky |
---|
Tento příspěvek přináší informace o poruchách autistického spektra v České republice. Prezentuje český přístup k této problematice a současné trendy včetně možností vzdělávání. Jsou zde také obsaženy dílčí výsledky výzkumné práce týmu se zaměřením na Základní vzdělávání žáků s PAS a možnosti jejich dalšího uplatnění ve vzdělávacím procesu a na trhu práce v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM 0021622443). |
Anotace anglicky |
---|
This article brings information about autism spectrum disorders in the Czech Republic. Czech approach and trends are presented here including possibilities of education. Also results of the work of the research team focusing on Elementary Education of Pupils with ASD and their Further Opportunities in the Educational Process and on the Labour Market from the Research project called Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Elementary Education (MSM 0021622443). |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 05:20