ŠPAČEK, David. Quality criteria of Czech municipal offices – views of their employees. In EGPA 2009. 2009, 18 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Quality criteria of Czech municipal offices – views of their employees
Název česky Kritéria kvality českých městských úřadů - pohled jejich zaměstnanců
Autoři ŠPAČEK, David.
Vydání EGPA 2009, 18 s. 2009.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Web pracovní skupiny, kde je příspěvek uveřejněn spolu s dalšími příspěvky v sekci.
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky kritéria kvality; veřejné služby; spokojenost klientů
Klíčová slova anglicky quality attributes; public services; clients satisfaction
Změnil Změnil: doc. Ing. David Špaček, Ph.D., učo 77120. Změněno: 8. 9. 2009 09:45.
Anotace
The paper deals with the term quality within the context of Czech municipal offices. It focuses on the quality criteria as perceived by employees of municipal offices. It presents what quality attributes are important from the employees’ point of view so that office customers can be satisfied. The research, partial results of which are presented in this article, was carried out within the framework of the project of Czech Science Foundation no. 402/07/1486 “Measurement of Citizens' Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations”. The results presented are the outcomes of the initial, qualitative part of the research.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:09