MAKYDOVÁ, Lucie and Josef TRNA. Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení (Science learning tasks for students with specific learning disabilities). In VÍTKOVÁ, Marie and Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1st ed. Brno: Paido, 2009, 7 pp. ISBN 978-80-7315-188-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení
Name in Czech Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení
Name (in English) Science learning tasks for students with specific learning disabilities
Authors MAKYDOVÁ, Lucie (203 Czech Republic) and Josef TRNA (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 7 pp. 2009.
Publisher Paido
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00036608
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7315-188-1
Keywords (in Czech) přírodovědné učební úlohy; specifické poruchy učení; inovace
Keywords in English science leaning task; specific learning disabilities; innovations
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Changed: 20/9/2010 18:41.
Abstract
Článek prezentuje výsledky výzkumu učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení v přírodovědné výuce.
Abstract (in English)
Paper presents research outcomes of learning tasks for specific learning disabile students in science education.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 21/8/2024 01:22