CÍDLOVÁ, Hana a Zuzana MOKRÁ. Využívání textových prostředků v přípravě učitelů na výuku chemie a během ní. In Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie. první. Hradec Králové: Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové), 2009, s. 412-422. ISBN 978-80-7041-827-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využívání textových prostředků v přípravě učitelů na výuku chemie a během ní
Název česky Využívání textových prostředků v přípravě učitelů na výuku chemie a během ní
Název anglicky Text-based Tools in Teacher s Preparation for Teaching of Chemistry and During Classes
Autoři CÍDLOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant) a Zuzana MOKRÁ (203 Česká republika).
Vydání první. Hradec Králové, Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie, od s. 412-422, 11 s. 2009.
Nakladatel Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové)
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00036641
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7041-827-7
Klíčová slova česky Výuka; chemie; textové výukové prostředky; text; srovnání
Klíčová slova anglicky Education; Chemistry; Text-based Tools od Education; Text; Comparison
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr., učo 761. Změněno: 30. 9. 2009 08:57.
Anotace
Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření na vybraných středních školách v ČR (gymnázia, střední odborné školy). Předmětem zájmu byla informace o typu používaných textových prostředků (učební osnovy, vzdělávací standardy, rámcový vzdělávací program, učebnice, metodické příručky, odborné a jiné časopisy, odborné monografie a jiné knihy, pracovní sešity, sbírky příkladů, vybrané internetové stránky, vlastní písemné poznámky vyučujících,...), frekvenci a účelu jejich využití, včetně otázky na aktuální potřeby učitelů s ohledem na dostupné textové výukové prostředky. Zjištěné informace jsou porovnány s obdobným výzkumem dříve provedeným na Slovensku.
Anotace anglicky
The research was based on a questionnaire administrated at chosen Czech high schools. We were interested in the question which text-based tools are used and how frequently. The questionnaire asked also which not available text-based tools are needed. This information is compared with similar research made in Slovakia
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 01:42