HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Hana FILOVÁ. Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 99 s. Pd 21/09-02/58. ISBN 978-80-210-4948-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
Název česky Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
Název anglicky Self - evaluation of Inclusive Environment at Primary Schools
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 99 s. Pd 21/09-02/58, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00036674
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4948-2
Klíčová slova česky inkluze škola pro všechny školní vzdělávací program sebehodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání
Klíčová slova anglicky inclusion school for all school training programme self-assessment of the conditions of inclusive education
Štítky Munipress
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 15. 8. 2013 21:30.
Anotace
V publikaci seznamujeme čtenáře s dosavadními výsledky řešení dílčího úkolu výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Jde zejména o obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů a sebehodnocení podmínek inkluze spolupracujících škol.
Anotace anglicky
In the issue we present the aims and strategies of solving partial goal of the framework research project of the Faculty of Education of Masaryk University Special needs of the pupils in the context of general training programme for primary education as well as with preliminary results of our inquiry aiming especially on contextual analysis of school training programmes and on their self-assessment of the conditions of inclusion in the cooperative schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 01:58